Sunday, August 29, 2010

Hoh?....Blog?...okay

Selamat Petang kepade kalian2...

Blog?....heh...okay..x pernah terlintas pun kat kepale aku utk ade blog...facebook pun aku x berape nak main or post anything sgt...heh...ni pulak blog...Argghhh!!....nak tulis 2 rangkap ni pun dekat setengah jam ok...

Okay...firstly...thanx to my beloved gF farah suhaila zulkifli coz buatkan blog yang comel ni...sebenarnye blog nih mcm dah agak lame dah die buat tapi aku x berkesempatan nak post ape2,(okay... itu tipu), actually bukannye x berkesempatan tapi aku x reti + kureng berminat + takde idea...ngehehehehehe..(sory syg tapi itulah hakikatnye)....tapi ape salah nye if aku try and error kan, mcm cool gak tulis2 blog nih....hehe...byk benda yang nak ceritakan ni tapi aku tak mahir lagi dalam bidang penulisan n mengarang nih...well...xpe...practice makes perfect...

Okay...aku rase cukup la utk kali nih,....walaupun intro ini pendek tapi ia mengambil mase selame satu jam...mate pun dah ngantuk...huarggghh!!..good nite gelang patah...zzZzzZzzzzzzzZZzzzz



SAYA SAYANG GIRLFRIEND SAYA
-palimd











No comments:

Post a Comment